~ Tamamlanmış Projeler ~
Tarihi Karaosmanoğlu Köprüsü
Yapılış Tarihi Tam Olarak Bilinmemektedir. Fakat Eser Erken Dönem Türk Köprülerinin Özelliklerini Taşımaktadır. Roma Dönemine Ait Olduğu Dair Görüşlerde Vardır. 4 Adet Sivri Kemeri Ve 4 Adet Dairesel Kemeri Bulunan Köprünün Genişliği 3,65 Metre,
Muğla Yatağan Demir Köprü
1919-1920 Yıllarında Yatağan’ı Milas’A Bağlayan Eski Yol Güzergâhında Dipsiz Çayı Üzerinde, İtalyan Tarafından Inşa Edilen Köprünün Çelik Yapı Elemanları Fransa’ Da Üretilip Birleşimleri Ise Perçin Teknolojisi Ile Yapılmıştır. Ayakların Yapımında Kullanılan Mermerlerin Ise Yerel
Tarihi Behram Kale Köprüsü
14.Yy Murat Hüdavendigar döneminde inşa edildiği düşünülen tarihi köprü, 80 Mt. Uzunluğunda ve 4 gözlüdür. 2016 yılında başlayan köprü restorasyonu 2017 yılında tamamlanmıştır. Söz konusu işte işveren idare Karayolları 14.Bölge Müdürlüğüdür
Tarihi Özbek Köprüsü
Geç dönem Osmanlı eseri olan köprü, tek açıklıklı olup boyu 12,60 Mt. Eni 3,20 Mt. Uzunluğundadır. 2017 yılında başlayan köprü Restorasyonu 2019 yılında tamamlanmıştır. Söz konusu işte işveren idare Karayolları 2.Bölge Müdürlüğüdür
Tarihi Eskihisar Köprüsü
Aydın ili, Sultanhisar ilçesi, Eskihisar köyünde Nysa Antik kenti, Derece sit alanı içerisinde bulanan Taşköprü restorasyonu işine 2014 yılında başlanılmış, 2015 yılında tamamlanmıştır. Söz konusu işte işveren idare Karayolları 2.Bölge Müdürlüğüdür.
Tarihi Cilandras Köprüsü
Banaz Çayı üzerinde bulunanköprünün Frigyalılar tarafından 2.500 yıl önce yapıldığı biliniyor. Köprünün iki ucu, dağ kayalarının yarı beli üzerine oturtulmuş. Uzunluğu 24 metre, derinliği 17 metre,eni 1,75 metredir. Taşlarınyüzleri kalemle işlenmiş ve kemerlerin iri
Kütahya İli Simav İlçesinde Tarihi Dokuzgöz Köprüsü
15. Yüzyılın İlk Çeyreğnde İnşa Edildiği Tahmin Edilen 41.5 Metreuzunluğundaki Tarih Dokugöz Köprüsünün Restorasyon Işi Simav Ilçesnde 2014 Yılında Başlayıp 2015 Yılında Tamamlanmıştır. Söz Konusu Işte Işveren Idare Karayolları 14.Bölge Müdürlüğüdür.